هندزفری بلوتوثی انکر Anker Soundcore A3951 Liberty Air2 Pro

پخش صدای خالص به لطف فناوری حذف نویز فعال
فناوری HearID برای مشخصات شنوایی منحصر به فرد شما
درایورهای پوشش داده شده با 10 لایه نانو سخت
فناوری درایور ™PureNote
7 ساعت پخش با یک بار شارژ و امکان 3 بار شارژ هر هدفون از کیس شارژ
مجهز به 6 میکروفون دارای قابلیت نویز کنسلینگ با کاهش نویز محیط
دارای 22 حالت اکولایزر قابل تنظیم

شناسه محصول A3951 دسته بندی ها ,

4,300,000 تومان

توضیحات

هندزفری بلوتوثی انکر Anker Soundcore A3951 Liberty Air2 Pro

انکر را می‌توان به‌عنوان یکی از برندهای برتر تولیدکننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر معرفی نمود. در میان همه محصولات انکر، به نظر می‌رسد که هندزفری‌های این برند جایگاه ویژه‌ای نزد مردم یافته‌اند. این محصولات با تنوع بالایی از نظر مدل و امکانات تولید می‌شوند. در اینجا از هندزفری بلوتوثی انکر A3951 Liberty Air2 Pro نام می‌بریم که نسل جدیدی از هندزفری به شمار می‌رود.

ویژگی‌های هندزفری بلوتوثی انکر Anker Soundcore A3951 Liberty Air2 Pro

از جمله ویژگی‌های خاص هندزفری انکر مدل A3951 Liberty Air2 Pro می‌توان به داشتن 6 میکروفون با امکان رفع نویز اشاره کرد. قابلیت نویز کنسلینگ باعث می‌شود که تماس‌های صوتی و تصویری، کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشند؛ به نحوی که از نظر دریافت و ارسال صدا، تفاوتی بین تماس تصویری با ملاقات حضوری احساس نمی‌شود.

مجهز بودن به برنامه صداگذاری از دیگر ویژگی‌های مثبت هندزفری A3951 Liberty Air2 Pro است. قابلیت تنظیم صدا در حالت دلخواه که از آن تحت عنوان تکنولوژی HearID یا ایربادز یاد می‌شود، امکان شنیدن موسیقی با قدرت دلخواه را فراهم می‌کند؛ همچنین باعث شفاف شدن صدا در حین مکالمه یا شنیدن فایل گفتاری می‌گردد.

هندزفری بلوتوثی انکر A3951 Liberty Air2 Pro از نظر کیفیت ساخت و طراحی نیز عالی است. این محصول در برابر آب مقاوم است. علاوه بر این محصول معرفی شده، همراه با 9 سری نرم و ضدحساسیت ارائه می‌گردد؛ به این ترتیب هر کس می‌تواند، سری متناسب با اندازه گوش خود را انتخاب کند. بالا بودن سرعت شارژ و ماندگاری بسیار خوب آن، همچنین امکان شارژ هدفون در حالت بدون سیم از دیگر مشخصات هندزفری انکر مدل A3951 Liberty Air2 Pro به شمار می‌روند.

خرید هندزفری بلوتوثی انکر Anker Soundcore A3951 Liberty Air2 Pro

برای خرید هندزفری بلوتوثی انکر Soundcore A3949 R50i، شما بهتر است به یک نمایندگی محصولات انکر مراجعه نمایید. فروشگاه انکر علاءالدین به عنوان نمایندگی محصولات انکر در ایران شناخته می‌شود و این محصول را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا، به دست شما می‌رساند. برای خرید کافی است بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید و پس از انجام پروسه پرداخت هزینه، این محصول را در اسرع وقت، درب منزل تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

, ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی انکر Anker Soundcore A3951 Liberty Air2 Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *