هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947

  • صدای شفاف و واضح
  • کاهش نویز تا ۹۸.۵ درصد
  • فناوری ضد آب IPX4
  • مجهز به فناوری نویز کنسلینگ
  • اتصال سریع به کمک بلوتوث 5.3
  • مجهز به سیستم شارژ سریع (تا 4 ساعت مکالمه با تنها 10 دقیقه شارژ)
  • زمان پخش تا ۵۰ ساعت (درصورت خاموش بودن سیستم نویز کنسلینگ)
شناسه محصول A3947 دسته بندی ها ,

2,980,000 تومان3,500,000 تومان

توضیحات

اگر به دنبال یک هدفون بی‌سیم هستید که علاوه بر کیفیت پخش فوق العاده، قیمت بسیار مناسبی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947 است. این محصول فوق العاده با صدای شفاف و واضح، شارژدهی بسیار بالا و حذف نویز محیط، تجربه شیرین استفاده از یک هدفون بی‌نقص را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌های هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947

شفافیت و وضوح صدا

در هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947، از نوعی درایورهای سفارشی 11 میلیمتری استفاده شده است که در وضوح فوق العاده صدای این هدفون، نقش اساسی ایفا می‌کند. همچنین برخورداری از تکنولوژی LDAC و Hi-Res Wireless باعث شده است تا شفافیت صدا در هدفون بی‌سیم انکر مدل A3947 نسبت به هدفون‌های بلوتوثی معمولی تا بیش از 3 برابر بهبود داشته باشد.

کاهش نویز تا 98.5%

شنیدن موسیقی در اماکن شلوغ، یکی از کارهایی است که می‌تواند لحظات آرامش‌بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. سیستم نویز کنسلینگ این هدفون تا 98.5 درصد نویز محیط را از بین می‌برد و شما فارغ از هیاهوی محیط، قادر هستید به موسیقی مورد علاقه خود گوش جان بسپارید.

شارژدهی بسیار عالی

از مهمترین ویژگی‌های هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947، باید به شارژدهی بسیار عالی آن اشاره کنیم. شما با این هدفون بی سیم، می‌توانید بی وقفه به شنیدن موسیقی یا دیدن فیلم تا 50 ساعت ادامه دهید.

خرید هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947

برای خرید هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947 بهترین کار، مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات انکر در ایران است. مجموعه انکر علاءالدین با بیش از ۲۲ سال سابقه فعالیت در زمینه لوازم جانبی موبایل و واردات مستقیم محصولات Anker، تمامی کالاهای تولیدی این برند را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما برای خرید هدفون بی‌سیم انکر مدل Liberty 4 NC A3947، کافی است بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید و پس از پرداخت هزینه، محصول را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

, ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *